Friday, May 9, 2014

09May2014 (12:43am)

But some nights
Truth and clarity come at me
Calmly, peacefully
With a voice so clear and loud
The echoes are nearly deafening...
Even in its pitch black silence.
We sit together in the quiet darkness
She sings me a song
Rocks me to sleep
Makes tranquil my dreams.

Wednesday, May 7, 2014

07May2014 (2:30am)

As it usually happens... 

In the dead of night

The dark closets of my life 

Once again have me

Pinned face-first against the wall

Trying to squeeze my will 

My courage

My hope 

From my battered soul. 

But tonight I'm fighting 

Just the way I used to

The way I have, all of my life... 

Fighting with every ounce of 

Determination that I possess - 

Fighting for my dignity

For my hope

For my happiness. 

And it always 

Feels so much like 

Fighting for my life. 

Because I am. 

I come from Crazy

But it's not gonna beat me. 

No, it's not going to take me - 

Not tonight. 

Monday, April 21, 2014

"But I'm wondering where this rope began
Gonna circle around what I couldn't help bring down
It's just supply with demand
Nothing looks the same
Even when there's been no change."

Saturday, April 19, 2014

Feather 19April2014

Sometimes you fall
Sometimes you float
Sometimes you flail
And sometimes
You land on the softest
Most comforting 
Of Peace 
And you can finally 

Monday, April 14, 2014

Note to Self - 30November2012
We do not go out on Friday nights because we are exhausted from what is nearly always a long week. That’s what Saturday is for. Please bear this in mind next time you say, “Sure, yeah… I’m down.”
You are most certainly NOT down. Except maybe for an eight-hour nap.
This bed is so comfy right now it’s feeling even better than sex. And almost NOTHING is better than sex.

Sunday, April 13, 2014

Back-Up Plan - 29November2012
  • Chech:I'm off tonight and out of school by 5:30. I invited her to dinner but almost sure she's gonna cancel. Wanna fill in if she does?
  • Abrit:Second choice... Hmm... Okay, I'll take it.
  • Abrit:But only because you're my best friend. If you were anyone else, I'd tell you to go jump off something dangerously high.
  • C:Where the fuck is that shit?
  • Abrit:You know you're not actually allowed to cuss in front of the consumers.
  • C:Well, he probably knows more bad words than we do, in that Hebric or whatever, as old as he is.
  • Abrit:That's Hebrew and he's NOT Jewish. Dude, something is severely wrong with you.
  • (Where the hell do they find these people??)